Wednesday, June 11, 2008

My New House

Sabtu lepas secara officially aku telah berpindah ke rumah baru. Sebelum ni aku tinggal di rumah family. Mmg aku sepatutnya berpindah kerana memandangkan dah ada anak dua dan masing2 nak bilik sendiri.

Rumah aku located kat Danau Kota. Siapa2 area KL especially Setapak/Gombak tentu familiar dgn kawasan ni sbb kat sinilah mlm2 ada pasar tgh mlm “downtown”. So mlm mmg ‘jam’ lah kat kawasan tu. Kat condo tempat aku tinggal tu bnyk student2 Kolej TAR menyewa di sana so kita bolehlah tgk ramai amoi2 yg seksi2 belaka. Kalau korang ke swimming pool lagilah…!

Anyway, semua anggota keluarga very happy dgn rumah baru, dan aku & isteri tak habis2 hobby mengemas rumah je… biasalah tu… dah lama nanti mesti jadi pemalas balik…! Dan anak2 aku plak tak habis2 nak turun ke bawah nak main playground or swimming...sigh...!

Ini je ruang yg sempat aku kemas... yg lain tu mak datuk...semak lagi...!


From the balkoni view...

bhgn dining yg takde meja makan, sedang menunggu sapa2 yg nak sponsor meja mkn

P/S- Ntah kenapa ntah susah tul aku nak upload gambar, sebenarnya ada bnyk lagi, nanti aku usahakan utk upload...

5 comments:

Ajami Hashim said...

komen aku.. WOW!!!

yeah! raya tawun neh IB bley wat open hse kat tepi swimming fool sambil tgk amoi pakai bikini! huhuhuahhh!!!

*nazimmm! maddox! cepattt bagi komen ala2 eric leong!!! kekekekek!

Anonymous said...

ajami, open hse raya lmbt sgt la... kena la buat house-warming party dulu plus bubbly bath party ni.....

slps itu baru kita adjourn ke swimming pool...

comment? ermm... azabnye colour combination sofa kau.. hahahah.. juz kidding bro!

Lord Vorphalack said...

ajami : wow apanye... itu yg dah decorate je...tunggu kau tgk bilik nanti...pengsan kau...! BTW aku minat deco bersama eric ooo....!!!


maddox : iye lah tu...org masuk2 rumah baru buat kenduri doa selamat...ngko nak bubbly bath plak...! rosak...rosak...

Lord Vorphalack said...

Nazim :......aku peduli hapa...!!!

Edd Vedder said...

off topic: jom catat rekod dunia.
http://eddvedder.blogspot.com/2008/06/web-firefox-download-day-2008.html