Wednesday, December 12, 2007

Annual Dinner Menjelang Kembali

Sabtu mlm ni (15hb Dec) adalah malam annual dinner utk insurance company aku. Seperti thn2 yg lepas, ianya masih dibuat di hotel area PJ / Subang Holiday Villa. Reasonnya mungkin sbb head office kami pun di PJ. Tapi sekali sekala aku teringin gak ia dibuat di KL. Maklumlah aku pun dok kat KL. Lgpun aku feel that kalau dibuat di KL lebih grand & happening. Anyway, terima ajelah, lagipun makan free.

Tema utk annual dinner thn ni ialah Bollywood / Hollywood Night. Bosan… aku mmg benci tema2 ni. Inilah masanya utk staff2 yg gila glamer perasan nak menjadi artis mlm tu. Kalau muka yg lawa tu takpe la… ini ada yg seksa mata kita melihatnya ! Itu yg tak tahan tu.

Kalau tema Bollywood, pakaian utk lelaki tentu baju ‘kurta’ yg selalu hero2 dlm filem hindustan pakai time menari tu. Atau kalau korang ada tgk Sehati Berdansa minggu lepas mesti perasan baju2 oleh peserta2 lelaki. Cthnya :

Kalau korang pilih tema Hollywood…ha….ini mcm2 korang boleh pakai atau sewa baju. Ianya depend jugak pada ketebalan muka korang. Paling aku suka utk pakai pada mlm tu ialah as a …jeng jeng jeng….



Captain Jack Sparrow !!

Ataupun,



Utk costume Darth Vader ni, aku rasa dlm sejam aje aku dlm costume tu, aku dah pengsan pitam dah. Unless kat dlm tu ada systematic breathing system, so takdelah aku tercungap2 mcm real Darth Vader dlm filem tu !

Lepas dinner esoknya aku tgk wayang Anak Halal. Tak taulah jadi ke tak….hopefully jadilah dan tunggulah review nya.

3 comments:

Ajami Hashim said...

jadikkk!

16/12/AHAD
GSC.PAVILION
4.30PM

TEMA?

'Tarzan & Jane'

har! har! har!

Lord Vorphalack said...

bro...aku ingatkan kat KLCC...?
Tp oklah kat Pavilion. Blm sempat singgah kat sana.

aku bayangkan dinner nanti semua pakai Tarzan & Jane... perrgghh huru hara dinner nanti...he, he...
silap2 jadi orgy...he, he...

Anonymous said...

wei... tak ajak aku pun....