Monday, April 13, 2009

New Babes on the Block - Odette Yustman


Babes yg aku feature kali ni adalah Odette Yustman. Yes, mmg namanya pelik tapi not on her face. Jelitawan ni masih muda lagi dlm bidang showbiz ni. Dia dilahirkan pada 10th May 1985 (baru 24 thn) di Los Angeles, California. Kariernya bermula apabila mendapat peranan kecil dlm Kindergarten Cop (1990) bersama hero utama Arnold Schwarzenegger. Selepas high school, Odette menjinakkan diri dlm bidang modeling secara sambilan. Selepas filem Kindergarten Cop, beliau mendapat beberapa peranan kecil dan antara movienya ialah; Dear God (1996), Transformers (2007). Selepas tu peranan besar menyusul dan wataknya paling glamer adalah sebagai Beth dalm filem Cloverfield, filem arahan J.J Abrams. Walaupun kamera-shot utk Cloverfield bergoyang sana sini, tapi mata kita masih boleh menjejaki kemana Beth pergi kerana kecantikannya.

Filem terakhirnya adalah filem seram The Unborn yg baru je menemui penonton Januari lepas. Dlm filem ni dia memegang watak Casey Beldon, seorg wanita yg dirasuk oleh her twins yg telah dibunuh. Disampingnya ialah Gary Oldman yg memegang watak Rabbi Sendak, orang yg menjalankan upacara exorcism terhadap Casey. Sayangnya filem baru ni rata2 mendapat kritikan dgn mendakwa ianya hanya meng’exploit’ Odette yg seksi fizikalnya.

Ada yg kata Odette Yustman adalah jelmaan Megan Fox. Well, there are parts yg aku mmg setuju benar dgn statement ni; seksi. However aku rasa Odette lebih manis dan cun berbanding Megan. Odette ni ada darah Colombia, France dan Italy untuk belah bapaknya, dan Cuba untuk belah emaknya. Kecantikannya mendapat pengiktirafan dlm FHM 2008 dgn mendapat ranking ke 88. Odette juga meminati Angelina Jolie sebagai idolanya dan berharap mengikuti jejaknya suatu hari nanti.


Links :


4 comments:

Nazim Masnawi said...

Once in a while, selitkan MILF sepam dua la, dood.

Lord Vorphalack said...

aku xnak mengotorkan blog aku nih...! biar semua fresh2 aje yg masuk, dood !

Portdy said...

start terpesona ngan odette yusman masa dia berlakon watak kecil dalam "Walk Hard: The Dewey Cox Story".Cun!

Lord Vorphalack said...

yg tu aku x tgk lagi...aku baru je notice dia ni...