Thursday, November 15, 2007

Saudara Ajami KeUdara...

Guys….don’t forget to turn on ur radio tomorrow 17/11/07 at station Radio 24 Frequency 93.9 Mhz. Topik dibincangkan adalah “Penulis Blog dan Implikasinya” dan tetamu nya adalah ….jeng, jeng, jeng…Saudara Ajami kita…yg aktif dgn blog Bicara Skrip, Horrorisma dan beberapa blog2 lain lagik….
Selain tu saudara Sultan Muzaffar yg mmg dah terkenal pun turut menjadi tetamu. Well, aku pun sebelum ni tak pernah tune in this radio station, tapi nak dgr jugaklah since aku rasa inilah pertama kali saudara Ajami ni keudara di radio…!

2 comments:

Ajami Hashim said...

harharhar!.. yg 1st & last kot kalau gua cakap main lepas tak hengat!!!.. btw, matilaa pasnih blog gua kena spam!!!

Lord Vorphalack said...

biasa la... kalau dah masuk ke tahap 'artis' mmg bnyk kena spam punya...he, he...

sebab2 aku blog balik....
1) ada internet connection balik kat ofis aku....

2) Kurang kerja disebabkan re-structuring ofis aku