Thursday, October 19, 2006

Salam Aidilfitri !

Aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada semua2 yg involve dlm dunia blog ni, termasuklah yg member2 blog dan sesiapa yg melawat blog yg tak seberapa nih. Utk korang2 yg balik kampung jauh beraya...berhati2 di jalan raya okay. Aku jugak takde kampung isk, isk...takpe la...raya kat KL pun ok gak...jimat minyak takde balik kampung...he, he...

Selamat Hari Raya Maddox, Selamat Hari Raya Edd, Selamat Hari Raya Mensh, Selamat Hari Raya Nazim, Selamat Hari Raya Zack, Selamat Hari Raya Vovin, dan lain2 yg berkenaan.

P/S : Sign off temporarily, be back after Raya. Also got to clear my outstanding work before I go on a long Raya holiday.

7 comments:

maddox said...

Selamat Hari Raya beb!

Edd Vedder said...

selamat hari raya IB. Dah balik lum ni..?

Lord Vorphalack said...

Maddox : woi...melampau2 cuti raya...! Kau kat mana ...? CC ke...?

Edd : Selamat Hari Raya bro...!
aku dah balik la...cuti lebih2 memekak pulak bos2 cina tempat aku nih...!

maddox said...

cuti aku banyak... aku punya suka la...aku nak cuti.. my freaking business... boss aku tak nak approve, aku mengamuk dengan dia nanti

tu laa... ko dapat boss Miss Asshole.. nasib kau laa...

Lord Vorphalack said...

udah...udah...
hari ni ngko dah start keje...jgn bnyk cakap

Saudagar Mimpi said...

Belum terlambat rasanya nak ucap Selamat Hari Raya :)

Lord Vorphalack said...

selamat hari raya saudagar...

sempat ke tengok Konsert Akustika & DS1 M.Nasir...?