Thursday, February 08, 2007

1st Anniversary...!

Posting aku yg pertama adalah pada 7 Feb 2006, so pada hari ni genaplah setahun blog aku. Mcm2 perasaan selama aku tulis blog ni. Pada mulanya aku cuma nak review filem aje, maklumlah, aku bukannya professional reviewer dan tak layak review kat mana2 magazine or website. Tapi lama kelamaan dah melalut dan aku selitkan ntah hapa2 punya entri. My point is this blog is not to be taken seriously and it’s very personal for me. Ada masanya rasa macam nak resign drp blog ni, tapi ada rasanya rasa rajin pulak posting. Ada masanya mcm dah betul2 takde idea nak tulis apa2 ! Since ofis aku pun dah takde internet connection, entri aku taklah se’frequent’ mcm dulu. Tapi aku still survive, samalah mcm aku survive dlm hidup aku sendiri. To all yg baca my blog ni aku ucapkan… Cheers to all of u…! Thanks…!

10 comments:

Anonymous said...

slamat ulang tahun ke-1, dah setahun ruper nye

Lord Vorphalack said...

ye la...muda lagi....thanks!

Zack said...

Tahniah bang!
Cepatnya masa berlalu...

Edd Vedder said...

one year old! congrats dood.

.. taknak tukar layout ke? Kebiasaan, bloggers tukar baju bila dah cukup setahun. hehe..

maddox said...

tahniah dude! moga akan post entry yang lebih hebat pasni!

ermm.. kengkawan, mana romankodian pergi?

Lord Vorphalack said...

zack : thanks sis !

edd : aku takut bila aku tukar, tunggang terbalik nanti layout !

maddox : entahlah, sejak takde internet kat ofis, aku rasa mcm takde idea nak post apa ! hmmm...NM pergi bertapa kot !

Ajami Hashim said...

takder belah2 kek blow2 candle ker?

Lord Vorphalack said...

blow candle takde...blowjob ada la...he, he...

mahhass said...

aiseh.. terlepas bas la aku. Selamat ulangtahun mate. Teruskan menulis filem (err.. banyakkan horror eh haha), aku support hang dude. cheers.

Lord Vorphalack said...

thanks la mahhass, tp aku rasa kau lebih hebat la bab horror ni...aku tgk segala mcm horror kau tgk incl. b-movie & indie film...!