Thursday, May 03, 2007

I'm Bored...!

Kalau nak ikutkan, aku pun mcm Maddox jugak. Nak tutup blog. Takde masa dan takde idea. Tapi drp aku tutup blog, baik aku biarkan aje blog ni tersadai…at least bolehlah tgk posting2 lama sbg kenangan. Lagipun blogging bukannya ada deadline, so aku akan posting bila aku rasa nak post aje. Selasa lepas (Wesak Day & Hari Pekerja) aku buat makan2 kecil2an utk birthday anak aku Alisha. Takde apa2 yg fancy dan aku jemput a few of my friends aje. Actually birthday Lisha pada awal April yg lepas tapi aku tangguhkan sbb tak cukup budget. Utk Lisha aku hadiahkan sebuah buaian sebab dia mmg pantang nampak buaian kat playground. So dah beli satu ni tak lekanglah bontot dia kat buaian tu, sampai boring kitaorg nak menjaganya. So semalam (Rabu) adalah hari lepak2 kat rumah aje sebab penat. Sempat jugak tgk dua title DVD iaitu Hannibal Rising (so-so aje) dan The Pursuit of Happiness (sedih filem ni siot…!). Tgklah bila aku senang aku review lah dua filem ni.

Happy 2nd Birthday sayangku...!

Tapi yg penting aku nak review Spider-Man 3…! Belum tgk lagi tapi aku cuti Isnin 7hb ni semata2 nak tgk filem ni !! So…tunggu…!!!

Coming soon !

No comments: