Thursday, July 20, 2006

Posting Makan Lagi...


I don't know about u guys but sekarang ni, Swedish Meatballs yg dihidangkan kat Swedish Cafe di IKEA Mutiara D'sara selalu sgt terngiang2 kat kepala aku. Memang sedap...! Especially kuah dia yg very the menyelerakan.
Actually bukanlah tujuan aku nak makan meatballs tu, tp bila aku lalu kat cafe tu, aku tgk semua org order dishes tu aje. Bukan Cina aje yg order, Melayu pun sama. So, aku try la! Skrg ni aku rasa nak pegi balik ke cafe IKEA tu. Tp masalahnya, u have to tawaf all over IKEA dulu seblm nak ke cafe tu! Tau la, store IKEA tu mmg di design like that, it's part of the marketing plan la tu. Nak suruh org tgk barang2 dia habis2an. So, takkan la aku nak ulang balik tawaf aku tu semata2 nak makan meatballs tu! Pergi ke IKEA also is not a weekly or even monthly visits la coz its very expensive!
Anyway, that swedish cafe patut masuk kat posting my top ten list fave restaurant yg lepas. Harga meatballs tu boleh tahan jugak RM8.90. Maybe next trip aku akan cuba lain2 menu dlm tu. (Tp meatballs tu mesti "ta pao" jugak!). Sudi2 lah visit cafe nih...!

No comments: