Thursday, March 01, 2007

Local Babes : Hannah Tan



Sebelum ni aku mmg tak pernah kenal dia ni. Tapi lepas terbukak salah satu siaran 8TV What Women Want, aku really2 terjojol bijik mata tgk ke’cun’nan pengacaranya Hannah T. That realiti TV show mmg lah khas utk lelaki & aku tak minat pun, tapi who can resist pengacaranya ! Well, nama penuh dia Hannah Sarah Tan, graduate dari University of Lincolnshire dgn degree dlm bidang Sains Komputer. Pernah mendapat tempat ke dua dlm pertandingan Miss Global Petite World Finals pada tahun 2002 dulu. Dari situlah bakatnya bermula. Bnyk majalah dah dia appear antaranya Stuff, FHM, and Health & Beauty magazines. Pernah appear dlm iklan TV Lux bersama2 dgn superstar Hong Kong Karen Mok dan iklan bercetak utk Pantene, Vanessa Diamonds and Versace Makeup.

Aku terkejut jugak bila browse through her website dan mendapati dia ada keluarkan album bertajuk “Crossing Bridges” dan hit single nya ialah “In Between”. Dgn album ni, kita boleh nampak kebolehannya dlm menyanyi, mencipta lagu dan lirik.

So far yg aku tau dia ada jadi pengacara utk rancangan TV3 Ringgit Sense, 8TV What Women Want dan Pillow Talk. Tak payahlah panjang baca mengenainya, posting kali ni just solely to appreciate her beauty…the true Asian beauty and also our local beauty. Utk lebih details korang boleh visit laman webnya :

www.hannahtclub.com


No comments: