Thursday, March 01, 2007

Nasihat2 atau my request utk Maddox24 kat tempat kerja baru hari ni...!

* Bagi email address ofis kau !

* Tolong update kat aku sana bnyk awek cun ke tak ? Tak kira la awek Melayu ke...amoi ke....

* Kalau dah dpt awek steady kat sana, jgn lupa mms aku muka awek ngkau !

* Buat posting about your new workplace secepat mungkin, coz aku tak sabar nak baca.

* Jgn lupa usha2 kerja2 kosong kat sana dan jgn lupa rekemen nama aku.

* Kerja baru tentu gaji besar. So kalau kau dah pakai kereta, jgn lupa ajak aku naik sekali !

* Dunno tempat baru kau ada internet connection ke tak. Kalau ada sure 24 jam mem'blog' and ber YM aje... kurang2 kan buang masa tu !

* Jgn lupa jemput aku kalau kau kahwin !

* Jgn lupa belanja aku Chili's bila dpt gaji yg pertama nanti...he, he....!

* Tak payahlah kau tertoleh2 ke belakang lagi masa kau buat entri di ofis, takut aku tgk lah tu...! Kita dah jauh berbatu dah !

No comments: