Sunday, May 14, 2006

Athfaal Sport2 2006

Venue : Kompleks Sukan MSN Taman Keramat
Tema : Outer Space
Hari ni berlangsunglah acara sukan untuk Tadika Athfaal yg mana anak aku pun masuklah bertanding. Sukan ni start pukul 8.30 pg, so around 7.30 dah kena siap2kan kedua anak2 aku. Nasib baiklah rumah dekat sg dgn Kompleks Sukan tu! We arrive at 8.15, ada door gift berupa makanan2 utk mak bapak dan budak2 sekali.
After speech and all, berlangsunglah acara yg di seperate antara umur 5 thn dgn 6 thn. Also by colour rumah; Hijau, Merah & Kuning. Anak aku, Mira, falls under rumah Hijau umur 5 thn. OK lah, acara went smoothly dgn rumah anak aku dpt tempat ke dua. Also ada acara utk bapak2 dan mak2, tp malas pulak nak join. Anak bongsu aku, Lisha, punyalah lasak dlm dewan tu sampai tak senang aku dan bini aku nak support Mira. Nak susulah, nak berak lah...nasib baik time berak tu acara dah nak habis! So biarlah parents2 kat sana mencium kebusukannya...he, he...
Habis sports ni around 11.00 am, and anak aku puas hati la dpt hadiah mainan2 dan buku2 yg diletak dlm nice paper bag gambar Nemo dia tu.
Sponsor utk acara sports ni adalah Gardenia dan GlaxoSmithKline.

2 comments:

sherrina said...

ohh...ada jugak parent Athfaal yg involve ngan blogging. hai..saya salah sorg cikgu yg mengajar di athfaal :)

Anonymous said...

i dah dua tahun tak invol this sukan athfaal kalu tak dulu ever year emak bapak yang beriya melompat tengok anak my young daugter miss a lot ......alisya nabilah 2005.... 2006