Thursday, May 11, 2006

Kau Tetap Menjadi Pujaan Hatiku!

Dah lama rasanya aku tak buat top ten. Tak tau nak masukkan subject apa. Anyway, ada a few blog yg post mengenai top ten wanita tercantik. So here’s my Top Ten (top 9 actually) Wanita Tercantik & Cute pilihan aku (tempatan aje tau!) :
Nora Danish


My current no 1 has to be this girl. Kalau nak cakap cantik or ayu tak sesuai sgt. The word “cute” lebih sesuai utk Nora ni. Bila tgk muka comel ni rasa mcm nak gigit2 muka dia (or other parts of her body la…he, he…). Malangnya aku tau yg dia ni nak mendirikan rumahtangga tak lama lagi, and guess what, pakwe dia mmg tak hensem (sorry to say), mungkin the “poket” part is handsome kot. Suka tgk lakonan dia dlm Puteri, bukan saja muka cute, perangai also very “the” cute.

Maya Karin


U can say that dia ni pun ditempat no 1 la… Pakai la apa saja kat dia including custome pontianak, dia tetap menjadi pujaan hatiku! Ayu, cantik, dan senyuman yg menawan. Masih tak kahwin2 lagi, but I know she’s not the ‘kahwin’ type la. By the way, rumah parents dia kat Sg Penchala dekat dgn rumah nenek bini aku. Besar dan cantik rumah dia. Very success as an actress but very poor I singing.

Dian Sastrowardoyo


Ok lah…oklah…dah lari drp topic. Although dia ni Indonesian, tapi at least serumpun jugak kan. Lagipun masa tulis blog ni pun terbayang2 muka dia…nak ke taknak masukkan dia dlm list ni. She is so f***ing gorgeous, rasa mcm takde apa2 yg tak cantik tentang dia ni physically! Pernah ada relationship dgn Malique of Too Phat, but tak tau kenapa tak menjadi. Mungkin jauh kot!

Sazzy Falak


Dia dan Nora Danish mmg baru masuk dlm carta. Seblm ni takdelah aku perasan sgt kejelitaan dia ni. Not until dah beberapa episode Beat TV barulah aku notice dia ni. (Not a big fans of Beat TV though). Dlm kategori cute jugak and badannya genit2, rasa mcm sedap la kalau peluk. Muka dia ni ada iras2 Paula Malai Ali, and kalau cakap dia ni adik Paula pun, mesti org percaya.

Janet Khoo


Taste aku mmg yg ada ciri2 amoi/chinese and this lady mmg taste aku. Paling tak tahan tgk matanya yg sgt menawan. Bila dia jeling…peeerrrgghhh, rasa susah nak tidur. She got a very steamy and seducing eyes. Don’t know about her age, but I think dia ni taklah muda sgt compare to the 1st two di atas. Now popular dgn drama Kamasutra dia.

Fasha Sandha


Maddox kata dia ni tak lawa… tapi ini list aku tau…lain org lain taste…he, he… Taknak bnyk cakap la pasal dia ni. Muka2 hari2 ada dlm majalah Mangga, and korang pun taulah majalah Mangga tu biasanya artis2 tu pakai apa kan…? Makin hari makin geram pulak tgk dia ni especially skrg dia makin popular dgn drama Natasha tu.

Carmen Soo


I got to know her from the movie “Baik Punya Cilok” and she also “baik punya”. Dgn muka yg cute dan pelat2 cina dia dlm filem tu, mmg nampak very cute. Takde yg tak cute melainkan cute2 belaka. (berapa bnyk cute words daaa…!)

Nasha Aziz


Dia ni pun tak muda lagi dah. Aku tau dia ni dah 35 yrs old sebab waktu dia Form 5, aku ada in the same school in Form 1. Walaubagaimanapun, dia tetap ayu dan jelita. Badan tinggi lampai, so sapa2 nak ngorat dia make sure anda rasa anda dah cukup tinggi utk dia. Pernah cetus 2 kontroversi, 1st rakaman gambar bogel dia (but it’s a fake!) and pasal bapak kandung dia tu.

Paula Malai Ali


She’s been in the show business dah agak lama dan dah berkahwin. Tapi muka, body and everything tetap maintain cun and aku pun tak tau la how’s her marriage went on. But tgk muka laki dia mcm nerd aje, and tak pernah expose kat public. So far takde anak dan masih lincah walau umur tak berapa muda.

Other worth mentioning : Rossa (Indon), Siti Nurhaliza, Sharifah Amani, Daphne Iking, Rita Rudaini, Camelia, Amber Chia etc.



No comments: