Saturday, August 19, 2006

MII Graduation Ceremony & Award Presentation


Pagi tadi berlangsunglah penyampaian sijil2 Diploma dan Associate utk pelajar2 The Malaysian Insurance Institute di PWTC. Biasanya ceremony ni diadakan 3 thn sekali dan yg kali ni adalah utk intake 2003, 2004 dan 2005. Actually aku bkn lah nak pergi sgt sebab aku kesana utk ambik diploma aje, tp bini aku tak habis2 encourage to pergi jugak, so why not. Yg patut pergi, tak lain dan tak bukan adalah... jeng, jeng, jeng... saudara Maddox kita... cewah...!!! Bukan saja ambik award utk Associate paper aje, malah dinobatkan sbg best student utk diploma thn 2003! Dan kemuncaknya ialah Chairman's Award yg also dianugerahkan kepada ...jeng...jeng ...jeng lagik....!!! Saudara Maddox again!!! Anugerah semuanya disampaikan oleh Y.Bhg Tan Sri Dato' Sri Dr Zeti Akhtar Aziz iaitu Governor of Bank Negara Malaysia dan also Chairman of MII. Tahniah Maddox!

Aku feel happy dan tak rugi jugak attend ceremony ni, yg penting dpt jumpa member2 especially member lama yg sama berjuang dlm industri insurans ni. Hopefully utk next ceremony 2009 nanti, dptlah aku naik pentas lagi utk ambik Associate aku pulak.

Tak lain dan tak bukan Mr Maddox..Best Student & Chairman Award...huyea...huyea...!

P/S : Baca entri ni sambil diiringi lagu "You're the Inspiration" nyanyian Chicago!...he, he...

No comments: